Monavie: Antara Kesihatan Dan Peluang

Mulai hari ini, blog ini akan mempersembahkan skim-skim penambahan pendapatan seperti MLM, Affliate dan sebagainya demi survival kehidupan kita yang bermasaalah. Hari ini mari kita lihat sebuah artikel mengenai product Monavie. Penulis pernah terjun ke arena MLM ini iaitu Vemma yang hampir-hampir sama dengan Monavie tetapi berbeza dari segi harga dan plan perniagaannya. Akhirnya disebabkan tak terdaya dengan harga yang tinggi dan tak ada apa-apa kemajuan pun maka terpaksa berundur diri.
 
Mari kita menilai product Monavie pula. Productnya tak mahal ( satu botol lebih kurang RM100.00) dah mudah diperolehi. Di Farmasi-Farmasi terpilih dan kedai-kedai runcit terpilih pun ada dijual product Monavie. Jum kita baca artikel dari Noorizam Shah.net ini.

Posting asal dari Noorizam Shah (Dot) Net

Sejak beberapa bulan dulu saya mula mengambil jus Monavie selepas ia diperkenalkan oleh seorang rakan saya. Kini semakin ramai rakan-rakan saya juga menjadi pengguna produk Monavie untuk menjaga kesihatan.

Di dalam jus Monavie terkandung pelbagai khasiat buah-buahan yang mampu membantu tubuh badan mengurangkan risiko penyakit akibat terdedah dengan unsur-unsur radikal bebas.

Saya bukan pakar sains atau pakar kesihatan. Saya tahu, ketika saya menulis post ini, saya juga terdedah dengan unsur radikal bebas. Menggunakan telefon secara kerap juga mendedahkan diri saya kepada unsur radikal bebas. Mengambil makanan tanpa aturan carta makanan juga mendedahkan saya kepada unsur radikal bebas.

Radikal bebas menjadi punca tubuh badan kita mudah diserang penyakit. Dahulu, saya sering mengalami magrain. Sudah bertahun-tahun. Setiap kali saya mengalami magrain yang teruk, saya perlu mengambil ubat sehingga dos pengambilan membuatkan saya khayal seperti orang mengambil dadah.

Doktor tidak menyarankan saya mengambil ubatan pil secara berlebihan kerana kesan jangka panjang lain pun akan berlaku kepada saya. Lihat mereka yang mengambil ubat secara berlebihan.

Alhamdulillah, sejak saya amalkan jus Monavie (khasiat dari 19 jenis buah-buahan), saya tidak lagi mengalami masalah resdung atau magrain. Saya tahu dan cukup yakin, Allah selesaikan masalah sangat dengan khasiat yang terkandung di dalam jus Monavie.

Biarpun jus Monavie membantu kesihatan saya, tidak sesekali saya akan claim Monavie adalah ubat yang merawat. Saya anggap ia adalah makanan tambahan untuk memberi kesihatan yang optimum.

Hasil dari keberkesanan produk, saya melihat peluang yang ada di dalam Monavie mampu memberi kebaikan kepada orang lain juga. Saya pun berkongsi kebaikan jus Monavie ini kepada rakan-rakan. Ramai juga yang memberi respond baik. Ada yang sebelum ni ada masalah buasir, kencing tidak lawas, kencing manis, darah tinggi, low blood, asma, resdung, magrain, kulit kusam, masalah jantung, gout dan strok, kini semakin pulih dan sihat.

Semua ni kerja Allah. Yang menurunkan sakit, yang menyembuhkan penyakit, semua ini kerja Allah. Kita hanya berusaha untuk mendapatkan kesihatan yang baik. Apabila kesihatan baik, kita akan lebih bertenaga untuk bekerja.



Saya berterima kasih kepada rakan-rakan di AMG yang kini semakin berkembang. Saya di AMG membuka peluang kepada sesiapa sahaja yang ingin mendapatkan kebaikan di Monavie untuk meraih kesihatan, kejayaan, kebahagiaan dan kekayaan melalui potensi pendapatan yang ditawarkan.

Siapa di dalam AMG ini? di AMG, kami terdiri dari kalangan usahawan internet, usahawan eBay, usahawan MLM, usahawan printing, pemasar internet yang dikenali ramai. Cuma buat masa ini saya tidak akan dedahkan siapakan mereka. Kepada mereka yang sudah tahu siapa mereka, terima kasih diucapkan atas keterbukaan anda. :)



Semasa di seminar Internet Malaysia Millionaires, ramai juga yang bertanya saya mengenai peluang perniagaan Monavie melalui group AMG. Jika nak tahu hala tuju dan rancangan kami, jemputlah sertai kami di AMG facebook. Group ini adalah group tertutup. Jadi maaf, jika anda buat carian di facebook, anda tidak menjumpai perbincangan kami. :)



Kami ada matlamat yang baik untuk sesiapa sahaja yang ingin mencari dan merebut peluang. InsyaAllah penghujung Mac 2012, saya merancang untuk adakan seminar Potensi Pendapatan di Shah Alam. Kepada anda yang berminat untuk mengetahui potensi dan peluang ini. Nantikan makluman semula dari saya.

Jumpa lagi,
Noorizam Shah
FB: www.facebook.com/noorizamshah

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MANUNGGALING KAWULA GUSTI: 140 AJARAN DAN PEMIKIRAN SYEIKH SITI JENAR

KHASIAT DALAM SURAH ALI IMRAN

Hizb ut-Tahrir's Manifesto for the Revolution of Al-Sham: Towards the Birth of a Second Rightly-Guided Khilafah