Alpha Lipid SD2: Program Turunkan Berat Badan

By
 
Alpha lipid sd2. Alpha lipid sd2 merupakan program lengkap turunkan berat badan yang begitu terkenal di New Zealand dan mula mendapat permintaan yang paling di pasaran Malaysia dewasa ini.
alpha lipid sd2

Kenali Alpha Lipid SD2

Alpha Lipid Sd2 merupakan makanan tambahan atau supliment yang terdiri daripada campuran protein soya bukan-GMO(75%), serat, ekstrak daun teh hijau, Vitamin A,B,C,D,E dan mineral. Ianya tidak mempunyai pemanis atau perisa tiruan dan begitu efektif membantu untuk memberikan nutrisi yang diperlukan oleh badan dengan secukupnya. Perlu diingatkan dengan program ini anda tidak perlu berlapar.
Program diet yang berdasarkan penyimpanan protein dan diet ketogenik ini terbukti memang berkesan untuk menurunkan berat badan secara sihat, cepat dan selamat. Program yang dinamakan program lengkap turunkan berat badan Alpha Lipid SD2 ini berdasarkan konsep Protein Sparing Modified Fast(PSMF). PSMF ialah sejenis diet dengan pengambilan karbohidrat yang sangat rendah tetapi mengenyangkan. Anda hanya perlu mengambil makanan yang berprotein dan menghadkan pengambilan makanan karbohidrat semasa dalam tempoh berdiet tetapi dijamin tidak lapar.
 

Bagaimana Alpha Lipid SD2 membantu diet anda

Kandungan vitamin dan serat yang terdapat dalam Alpha Lipid SD2 akan membantu untuk memastikan bahawa tubuh orang yang berdiet mempunyai semua nutrien penting termasuk protein supaya lemak dibakar. Sekaligus ianya memberikan tenaga yang diperlukan. Disamping itu ianya dapat membantu mengekalkan kandungan otot dan ketegangan kulit daripada kendur. Dengan mengamalkan program ini kulit anda tidak menjadi kendur. Foemulasi ekstrak daun hijau juga akan membantu dalam memperrcepatkan proses penurunan berat badan 2kg hingga 5kg seminggu. Jika anda berdiet sendirian, lemak yang telah diurai akan meninggalkan kesan kekenduran pada kulit dan badan akan terasa letih dan lesu tetapi tidak akan berlaku demikian jika anda menggunakan susu alpha lipid bahkan akan terasa lebih ringan dan bertenaga.

Kelebihan kandungan Alpha Lipid SD2

Tambahan ekstrak green tea membantu meningkatkan metabolisma(tidak merasa letih dan lesu), meningkatkan penggunaan tenaga, merangsang badan membakar lemak(mempercepatkan proses penurunan berat badan(2kg hingga 5kg seminggu), pemeliharaan jantung dan anti bakteria.
Tambahan serat di dalamnya membantu melawaskan sistem penghadaman dan juga memberikan rasa kenyang yang lebih lama. Formula tinggi protein juga membantu memperbaiki jisim otot dan meningkatkan metabolisma.
Semua kandungan yang terdapat di dalam alpha lipid sd2 berfungsi untuk menghilangkan kesan kelaparan yang melampau, tiada ketagihan kepada makanan berkaborhidrat dan manis, mengawal gula dalam darah dengan baik(mengawal diabetis), tidak keletihan ketika berdiet dan juga tidak mengendurkan kulit ketika penurunan berat badan.

Berminat untuk mencuba alpha lipid sd2

Sekarang ini memang banyak permintaan terhadap produk alpha lipid sd2 ini lebih-lebih lagi sejak dipaparkan di metro pada 6 Oktober 2012 kerana sambutan yang amat menggalakkan. Permintaan yang menggalakkan ini berlaku kerana keberkesanan susu ini dalam menurunkan berat badan dengan cara yang sihat dan selamat serta mendapatkan bentuk badan yang cantik dan menarik.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

MANUNGGALING KAWULA GUSTI: 140 AJARAN DAN PEMIKIRAN SYEIKH SITI JENAR

KHASIAT DALAM SURAH ALI IMRAN

Hizb ut-Tahrir's Manifesto for the Revolution of Al-Sham: Towards the Birth of a Second Rightly-Guided Khilafah